بعضی مشکلات قابل توجیه نیستند فقط باید به آنها خندید:

من از چنگال وحشت می هراسم

آی پائیزان!

فراموشم نکن دریاب

دمی این برگ آویزان

خدارا با تو هستم  آی!

رفیق سالیان من!

نگه کن بسترم سنگ است

چه می شد بسترم بودی

لطیف پرنیان من؟

نگاه آبستن مرگ است

درین لحظه ؛ دم آخر 

مرا بی دیدنی بنگر

رهایم کن به جادویی

ازین کابوس مرگ آور

نگاهی کن

بر این یاس به خاک افتاده پرپر

به رسم کهنه پائیزان

از آن چشمان پراخگر

بزن بر جان من آتش

مرا با حال خود مگذار

میان آب و خاکستر

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمونی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.bia2ax3.blogfa.com

سلامم را تو پاسخ گوی دربگشای
نه از رومم
نه از زنگم
همان بیرنگ بیرنگم
بیا بگشای در بگشای دلتنگم


آسمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونی باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد[گل]

مریم پاییزی وبلاگ سایه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://madim.blogfa.com

سلام خوبی شاعر لاغر مردنی نیستی اقا نوید به به چه شعر قشنگی بسیار عالی باب دل خودمه مرسی عزیزم راستی بهم سر بزن باشه دلتنگتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد