دوراهی

از من جواب خواهی؟           ماندم سر دوراهی 

این راه یا که آن راه؟              از دل کشیدم آهی 

یک گام از سپیدی               فرق است تا سیاهی 

با تو چگونه گویم؟                ترسم ازین تباهی 

پس فکر کن که آیا                عشق است یا نگاهی 

من خود چشیدم از عشق    دانم که بی گناهی 

عشقت فزون نگردد              تا از خودت نکاهی 

این یا حقیقت توست           یا یک خیال واهی 

این عشق چاه فقرست        یا پلکان شاهی 

در چشم تو صوابست          عین خطاست گاهی 

پیروزی ات زمانی ست         دریا شود چو ماهی 

شرط تولد توست                مرگ زیاده خواهی 

این ست پاسخ من             شعرم دهد گواهی 

بعد از شکست ماند            اندوه روسیاهی

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

369 سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

دانلود فیلم های روز دنیا بدون سانسور و کامل
دانلود فیلم های جو مونگ 1 و2 و هری پاتر و فیلم های خفن دیگر فقط و فقط در هات کلکشن

پگاه سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://Shamim-Javeed.blogfa.com

ماند ه ام برسر دوراهی
نمانده دردل جز حسرت وآهی
مانده دلم دراین دیارومن
رنگ سرنوشتم نیست جز سیاهی
کی این دریای جان ارام گیرد؟؟
جزتو من ندارم هیچ پناهی
شاید تقدیررا به رفتن نوشته ایی؟؟
درفکرنمیگنجد این خیال واهی!
بی تو گرروم ازاین شهر بدان
خودم را کشاندم به نیستی وتباهی

دلم گرفته بود اینو بداهه گفتم.اسم شعرت منو جذب کرد
شاید منم اسمشو بذارم دوراهی....



پگاه سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

شاید باورت نشه ولی اول شعرتورو نخوندم واسم شعرت منو گرفت چون سازگار با روحیه ام داشت وشعرو نوشتم ولی وقتی بعدش شعر توروخوندم دیدم خیلی کلمات مشابه شما استفاده کردم
نمیخوام فکرکنید ازشما تقلید کردم .بنظرمن بیشتر شبیه اینه که تقریبا هم فکریم .امیدوارم همچین سو تفاهمی پیش نیاد
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد